Často kladené otázky

Jak si mohu objednat?

Objednávat je jednoduché: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikněte na možnost »Nákupní košík«. Následně budete vedeni procesem objednávky ve třech krocích (Platba a doprava – Informace o Vás – Dokončení objednávky).

Co se stane po dokončení objednávky?

Po odeslání Vaší objednávky dostanete e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky s informacemi o vybraných produktech, Vaši fakturační a dodací adresu a způsob platby. V případě dotazů, prosím kontaktujte náš zákaznický servis přes e-mail info@pignus.cz nebo na telefonním čísle +420774095414. Odpovědi se Vám dostane každý pracovní den, tj. po-pá 10:00-18:00 mimo státních svátků.

Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Pro provedení změn v objednávce, prosíme kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 774 095 414, nebo můžete psát na email info@pignus.cz. Odpovědi se Vám dostane každý pracovní den, tj. po-pá 10:00-18:00 mimo státních svátků.

Může být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?

Samozřejmě, že Vaše fakturační a dodací adresy mohou být rozdílné. Jednoduše si zvolte způsob platby a poté zadejte Vámi preferovanou dodací adresu.

Jaké jsou možné způsoby platby?
Při objednávce máte možnost volby způsobu úhrady zboží:

Dobírkou (doručovací službě – PPL/Č.POŠTA) = 220 Kč

Bankovním převodem (Bankovní účet: 115-2843750247/0100, VS číslo Vaší objednávky)

Kartou online přes platební bránu GoPay

Google Pay (Okamžitá platba přes elektronickou peněženku)

GoPay peněženka (Okamžitá platba přes vaší elektronickou peněženku)

Při osobním odběru na prodejně je možné platit kartou i hotově (zboží můžete také zaplatit online, nebo bankovním převodem a poté si objednávku na prodejně pouze vyzvednout).

Kolik mám času na úhradu objednávky?
Na úhradu objednávky čekáme celkem 5 dní od vytvoření objednávky. V případě chybějící platby v tomto termínu, zasíláme emailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti, nebo zákazníka kontaktujeme telefonicky.

Od té doby máte další 2 dny na úhradu objednávky.

V případě nezaplacení do 5 dní od vytvoření objednávky a bez reakce na výzvu k úhradě, je po této lhůtě objednávka automaticky stornována a zákazník je o tomto kroku informován emailem.

Jaký je termín realizace objednávky (stav vyřizuje se)?
Termín realizace objednávky se skládá z nezbytně nutné doby na přípravu objednávky k odeslání a dobu doručení zboží. (Čas doručení zásilky = čas realizace + čas na přepravu.)

Čas doručení zásilky doručovatelem je cca do 48 hodin od odeslání zboží z našeho skladu (v závislosti na vzdálenosti (např. do zahraničí se doba doručení může prodloužit) dále jsou zde ještě faktory přírodního či lidského zavinění zdržení při doručení Vaší objednávky).

Dále při platbě PŘEVODEM se tato doba prodlužuje o dobu potřebnou k připsání platby na účet a spárování s konkrétní objednávkou.

Chcete-li objednávku vyřídit/zaslat v co nejkratším termínu, napište prosím Vaši žádost do poznámky k objednávce. Berte však prosím na vědomí, že dopravní službou PPL nelze objednávku odeslat ještě tentýž den, kdy byla objednávka přijata. Ani při osobním odběru na prodejně nemusí být jisté, že zboží bude připraveno tentýž den.

Kdy a jak dostanu svoji fakturu?

Fakturu/daňový doklad odesíláme v balíku spolu se zbožím. Na Vaši žádost Vám doklad o zakoupení zboží můžeme zaslat na Váš email (např. když objednávku posíláte jako dárek obdarovanému rovnou na jeho adresu). Stačí se spojit telefonicky (+ 420 774 095 414), nebo emailem (info@pignus.cz) s naším zákaznickým servisem a sdělit jim svá přání ohledně Vaší objednávky.

Jak stornovat objednávku?
Za účelem stornování objednávky prosím pošlete žádost na emailovou adresu info@pignus.cz. O stornování Vaší objednávky budete informováni emailem hned po zpracování Vaší žádosti.

Kolik dní mám na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 14 dní po obdržení Vaší objednávky.

Kde mohu odevzdat zboží pro vrácení?

Vrácení zboží je možné na kamenných pobočkách našich prodejen v Praze, nebo např. poštou na adresu uvedenou v přiloženém protokolu. Zboží které chcete vrátit/vyměnit vždy posílejte/doneste s vyplněným formulářem pro vrácení/reklamaci/výměnu zboží, který je možné si stáhnout na našich stránkách v sekci obchodní podmínky).

Jak dostanu peníze zpět?

Peníze za vrácené zboží vracíme na účet. V případě platby na dobírku, bankovním převodem či online kartou zadejte prosím Vaše bankovní údaje do Vašeho protokolu o vrácení zboží, abychom Vám peníze mohli poslat bankovním převodem zpět. Máte-li jakékoli dotazy ohledně vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (+420 774 095 414).

Jak dlouho trvá převod peněz na účet?

Částka za vrácené zboží Vám bude připsána na účet do 14 dnů od momentu, kdy dostaneme a zkontrolujeme vrácené zboží. O krocích vyřizování vráceného zboží a odesílání peněz je zákazník informován emailem.

Co se stane v případě, že poštovní doručovatel nebo kurýr nezastihne nikoho na uvedené adrese?
V případě, že poštovní doručovatel nikoho nezastihl na uvedené adrese, zanechá v poštovní schránce informaci, na jaké pobočce je zásilka uložena + termín vyzvednutí. 

Kurýr služby PPL Vás bude kontaktovat na telefonní číslo uvedené ve Vaší objednávce a pokusí se s Vámi dohodnout na dalším termínu doručení zásilky.

Slevy, kdy je můžu očekávat a jak je můžu uplatnit či kombinovat?

Slevy můžete očekávat např. v různých slevových akcích během roku dle určení prodávajícího. Slevy nelze vzájemně kombinovat! To znamená, že slevy (slevové kupóny apod.) nelze uplatňovat na již zlevněné zboží a nelze je rovněž slučovat s dalšími jinými slevami a poukazy. Výše slev se může v průběhu slevových akcí měnit. Dále se mohou vyskytnout slevové akce, kdy má kupující k dispozici slevový kód, z pravidla zasílaný v newsletteru nebo uvedený na úvodní straně eshopu. S tímto kódem kupující uplatňuje svou slevu až v košíku při dokončování objednávky.

Jak mohu uplatnit můj slevový kód?

Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit a doplnit v „Nákupním košíku“ (první krok objednávky). Jednoduše ho vložte do řádku »Slevový kód«. Celková suma Vaší objednávky se pak automaticky upraví a hodnota slevového kódu se odečte.

Co znamenají statusy objednávky?
a) Nevyřízená/Vyřizuje se – Vaše objednávka byla přijata a je nyní ve fázi verifikace
b) Stornována – objednávka byla stornována z důvodu jejího nezaplacení, nevyzvednutí nebo emailové či jiné žádosti o storno
c) Vyřízena – objednávka byla odeslána zvoleným dopravcem nebo vyzvednuta na prodejně